Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Hana Lošťáková a kolektiv

Dnes vráceno
První vydání
Praha : Grada Publishing, 2017
310 stran : ilustrace

ISBN: 978-80-271-0419-2

příručky
Strategický marketing; Marketingový management; Řízení vztahů se zákazníky
Dokument zatím nebyl ohodnocen
Hodnocení: {{document.rating.value | number:1}} (počet hodnocení: {{document.rating.count}})
{{document.rating.result}}


Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
České a anglické resumé

Exempláře Svázané ročníky
Načítám exempláře
Dokument je momentálně ve zpracování Žádné exempláře k dispozici Dokument nemá žádné svázané ročníky
Citace
Související
Všechny díly
Obsah
                                        Obsah
O autorech.....................................................................9
Úvod, cíle, metodologie.......................................................12
1.	Strategický marketing vztahů se zákazníky ................................15
1.1	Doména strategického marketingu vztahů se zákazníky ................ 16
1.2	Marketing vztahů.................................................... 19
1.2.1	Základní rysy marketingu vztahů...............................20
1.2.2	Důležité trendy v marketingu vztahů a CRM....................22
1.3	CRM..................................................................24
1.3.1	Podstata CRM a jeho odlišnost od marketingu vztahů...........24
1.3.2	Složky a klíčové procesy CRM ................................25
2.	Marketing vztahů: vývoj a klíčové koncepty.................................29
2.1	Vznik marketingu vztahů a alternativní přístupy ? němu .............30
2.2	Klíčové principy marketingu vztahů ..................................33
2.3	Marketing vztahů v hodnotové síti....................................34
3.	Komplexní řešení potřeb zákazníka - moderní trend vytváření hodnoty pro
zákazníky v hodnotové síti ...............................................37
3.1	Hodnota, kterou obdrží zákazník......................................38
3.1.1	Podstata hodnoty pro zákazníka - co zákazník nakupuje .......39
3.1.2	Nové pojetí hodnoty pro zákazníka na bázi komplexního řešení
jeho potřeb...................................................41
3.2	Význam komplexního řešení potřeb a požadavků pro zákazníka
u produktů určených pro výrobní spotřebu ...........................44
4.	Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu a jejich úloha
při posilování vztahů se zákazníky........................................49
4.1	Komplexní sortiment produkce, inovovaný podle potřeb a požadavků
zákazníků na B2B trhu................................................50
4.1.1	Současné pojetí a úloha komplexního sortimentu produkce při
posilování vztahů se zákazníky................................51
4.1.2	Prospěšnost komplexního sortimentu produkce pro posilování
vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty ...........52
4.2	Vysoká a stálá kvalita produkce na B2B trhu .........................60
4.2.1 Současné pojetí a úloha kvality produkce při posilování
vztahů se zákazníky na B2B trhu .............................60
4.2.2	Prospěšnost vysoké a stálé kvality produkce pro posilování
vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty ............63
6 ¦
4.3	Dostatečná šíře sortimentu služeb zákazníkům na B2B trhu...........72
4.3.1	Současné pojetí a význam služeb zákazníkům..................72
4.3.2	Šíře sortimentu služeb na B2B trhu .........................75
4.3.3	Prospěšnost komplexního sortimentu služeb pro posilování
vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty ..........79
4.4	Vysoká kvalita služeb na B2B trhu..................................92
4.4.1	Současné pojetí a úloha kvality služeb při posilování
vztahů se zákazníky na B2B trhu ............................92
4.4.2	Prospěšnost vysoké kvality služeb pro posilování vztahů
se zákazníky na trhu s chemickými produkty..................98
4.5	Partnerský a flexibilní styl obsluhy zákazníků na B2B trhu.........105
4.5.1	Současné pojetí a úloha partnerského a flexibilního stylu
obsluhy zákazníků na B2B trhu ..............................105
4.5.2	Prospěšnost partnerského a flexibilního stylu obsluhy zákazníků
pro posilování vztahů s nimi na trhu s chemickými produkty..108
4.6	Vybavení dodavatelů pro přizpůsobení se potřebám a požadavkům
zákazníků na B2B trhu..............................................119
4.6.1	Současné pojetí a úloha vybavení dodavatelů pro přizpůsobení se potřebám a požadavkům zákazníků při posilování vztahů
se zákazníky na B2B trhu....................................119
4.6.2	Prospěšnost vybavení dodavatelů pro posilování vztahů
se zákazníky na trhu s chemickými produkty..................125
4.7	Cenová dostupnost na B2B trhu......................................136
4.7.1	Cena a její úloha v posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu ... 136
4.7.2	Prospěšnost cenové dostupnosti pro posilování vztahů
se zákazníky na trhu s chemickými produkty..................138
4.8	Přitažlivá marketingová komunikace na B2B trhu ....................144
4.8.1	Marketingová komunikace a její úloha při posilování vztahů
se zákazníky na B2B trhu....................................144
4.8.2	Prospěšnost marketingové komunikace pro posilování vztahů
se zákazníky na trhu s chemickými produkty.................. 148
4.9	Speciální akce pro zákazníky na B2B trhu ..........................161
4.9.1	Speciální akce pro zákazníky a jejich úloha při posilování vztahů
s nimi na B2B trhu ..........................................161
4.9.2	Prospěšnost speciálních akcí pro zákazníky při posilování vztahů
s nimi na trhu s chemickými produkty........................165
4.10	Zákaznicky orientovaná firemní kultura v podniku a styl řízení
na B2B trhu ........................................................173
4.10.1	Firemní kultura a její úloha při posilování vztahů se zákazníky ... 173
4.10.2	Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury a stylu
řízení pro posilování vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty.................................................... 177
4.11	Celková úroveň a pověst podniku dodavatele u zákazníků na B2B trhu ... 188
4.11.1	Pověst podniku a její úloha při posilování vztahů se zákazníky
na B2B trhu .................................................188
4.11.2	Prospěšnost celkové úrovně a pověsti podniku pro posilování
vztahů se zákazníky na trhu s chemickými produkty ...........193
4.12	Propojení výrobního podniku a ostatních subjektů hodnotové sítě
se zákazníky na B2B trhu............................................203
4.12.1	Současné pojetí a úloha propojení výrobního podniku a ostatních
subjektů hodnotové sítě se zákazníky na B2B trhu ............203
4.12.2	Prospěšnost propojení výrobního podniku a ostatních
subjektů hodnotové sítě se zákazníky na trhu s chemickými produkty.....................................................205
4.13	Klíčové nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu.........220
4.13.1	Prospěšnost rámcových aspektů komplexního řešení potřeb
zákazníka pro zákazníky nakupující chemické produkty..........223
4.13.2	Rozdíly ve vnímání prospěšnosti rámcových aspektů komplexního
řešení potřeb zákazníka z pohledu zákazníků podle kategorií chemických produktů...........................................224
4.13.3	Rozdíly ve vnímání prospěšnosti rámcových aspektů komplexního
řešení potřeb zákazníka podle velikosti podniků zákazníků ....229
4.13.4	Rozdíly ve vnímání prospěšnosti rámcových aspektů komplexního
řešení potřeb zákazníka podle zařazení manažerů v podniku zákazníka.....................................................232
4.13.5	Rozdíly ve vnímání prospěšnosti rámcových aspektů komplexního
řešení potřeb zákazníka podle charakteristik manažerů podniku zákazníka ....................................................239
5.	Přínosy posilování vztahů se zákazníky - růst výkonnosti podniků...........245
5.1	Výkonnost podniku: obecné vymezení...................................246
5.2	Výkonnost podniku z hlediska zákazníků v kontextu systému výkonnosti
podniku .............................................................248
5.3	Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků na B2B trhu ...........249
5.3.1	Hodnota pro zákazníka a její měření na B2B trhu...............250
5.3.2	Výstupní měřítka výkonnosti podniku z pohledu zákazníků
a jejich měření...............................................269
Závěr..........................................................................282
Použitá literatura.............................................................286
Seznam zkratek.................................................................303
Souhrn.........................................................................304
Summary........................................................................306
Rejstřík.......................................................................308
                                    
Detail záznamu
Název pole Obsah pole
Hlavní záhlaví - osobní jméno Lošťáková, Hana, 1953-
Údaje o názvu Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / Hana Lošťáková a kolektiv
Mezinárodní standardní číslo knihy 978-80-271-0419-2 (brožováno)
Údaje o vydání První vydání
Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla, autorská práva Praha : Grada Publishing, 2017
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma Strategický marketing
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma Marketingový management
Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma Řízení vztahů se zákazníky
Rejstříkový termín - žánr/forma příručky
Fyzický popis 310 stran : ilustrace
Poznámka o skryté bibliografii atd. Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Údaje o edici Expert
Mezinárodní desetinné třídění 658.8
Mezinárodní desetinné třídění 005
Vedlejší záhlaví pro edici - unifikovaný název Expert (Grada)
Údaj pro souborný katalog 290641
Nakladatel Grada Publishing
MARC
Pole Ind Obsah pole
1 kpw01189945
3 CZ-OsVSB
5 20170918100935.9
7 ta
8 170619s2017----xr ac||e|f||||001|0|cze||
15 ## $a cnb002903867
20 ## $a 978-80-271-0419-2 $q (brožováno)
40 ## $a BOA001 $b cze $d OSD002 $e rda
41 0# $a cze $b cze $b eng
80 ## $a 658.8
80 ## $a 005
100 1# $a Lošťáková, Hana, $d 1953- $7 vse2005278971 $4 aut
245 10 $a Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu / $c Hana Lošťáková a kolektiv
250 ## $a První vydání
264 #1 $a Praha : $b Grada Publishing, $c 2017
300 ## $a 310 stran : $b ilustrace
336 ## $a text $b txt $2 rdacontent
337 ## $a bez média $b n $2 rdamedia
338 ## $a svazek $b nc $2 rdacarrier
490 1# $a Expert
504 ## $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
546 ## $a České a anglické resumé
650 #4 $a Strategický marketing
650 #4 $a Marketingový management
650 #4 $a Řízení vztahů se zákazníky
655 #4 $a příručky
830 #0 $a Expert (Grada)
910 ## $a OSD002 $b 290641
1260 $a Grada Publishing
Dokumenty ke stažení
Signatura: 290641
Oblíbené
…a další

Zobrazit vše
Navštívené
Podobné